Понедельник, 18.06.2018, 06:06:00Вітаю Вас Гість | RSS
НВК "ЗНЗ І-ІІІ ст. №19 - ДНЗ "Лісова казка"
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Форум » Test category » Test forum » Завершення адаптаційного періоду першокласників (Завершення адаптаційного періоду першокласників)
Завершення адаптаційного періоду першокласників
generalissimus33Дата: Вторник, 04.12.2012, 12:48:42 | Повідомлення # 1
Група: Администраторы
Повідомлень: 3
Статус: Оффлайн
Швидко проходять навчальні тижні. Ніби вчора першокласники почали навчання. Але вже завершується їх адаптаційний період .
Як вони почуваються в ролі учнів? Які успіхи вже мають? Що проблемним залишається на сьогодні? На ці питання дають відповіді вчителі 1-А, Б класів Власенко Л.І., Гальянова М.І. та практичний психолог закладу Бондарь Н.М. Радує те, що роль учня та учениці дітям до вподоби. Шкільний одяг вже стає звичним. Володіють першокласники навичками підготовки шкільного приладдя, знають які підручники та зошити готувати на парту до уроку, які зошити і коли здавати на перевірку вчителю. Та й пройдено вже багато програмового матеріалу!
На уроках навчання грамоти вивчено майже половину літер алфавіту. З математики – всі цифри та склади чисел першого десятку. Цікавий для учнів предмет «Природознавство», де вони вже ознайомилися з поняттями та складовими живої та неживої природи. Переважна більшість учнів швидко адаптувалася до навчання. Особливо ті діти , що систематично відвідували заняття в дитячому садку та працювали з батьками вдома. Вони не мають проблем майже у засвоєнні програмового матеріалу. Тісна співпраця батьків з вчителем допомагає разом тримати на контролі всі навчальні моменти. Але не буває і без труднощів. Сьогодні вони ще є. Важко працювати дітям, які до школи не малювали, не вміли тримати правильно ручку та писати елементи букв у рядку зошита, не знали букви, не складали склади. Швидке накопичення навчального матеріалу не дає можливості якісно та в повному обсязі запам’ятати таким дітям друковані та рукописні літери; читання складів, слів та речень; склад чисел, тощо. Тепер уже пізно розмірковувати, чи достатньо була підготовлена дитина до школи!
Та хто в цьому винен: дитсадок чи батьки! Діти вже – учні! Пам’ятаючи, що батьки найкраще знають свою дитину, а отже й здатні швидше прийти на допомогу, в разі виникнення проблем із навчанням! Шановні батьки! Якщо ви бачите проблеми з навчання у вашої дитини, а ви не в змозі їх самостійно подолати – зверніться за порадою до вчителя. Не потрібне звинувачення ні себе ні дитину, ні вчителя, що у дитини не вдається! При спільній ціленаправленій роботі батьків, дитини та вчителя результат не забариться! Найголовніше завдання родини і школи – навчити дитину вчитися самостійно! Для цього допоможуть такі складові : « ХОЧУ» - підтримати цікавість маляти до знань; «МОЖУ» - виробити вміння здобувати знання; « МУШУ» - це воля,організованість, долання труднощів.
 
generalissimus33Дата: Вторник, 04.12.2012, 12:56:49 | Повідомлення # 2
Група: Администраторы
Повідомлень: 3
Статус: Оффлайн
Фото 1
Прикріплення: 3891687.jpg(117.5 Kb)
 
generalissimus33Дата: Вторник, 04.12.2012, 12:57:57 | Повідомлення # 3
Група: Администраторы
Повідомлень: 3
Статус: Оффлайн
Фото 2
Прикріплення: 4167809.jpg(183.5 Kb)
 
Форум » Test category » Test forum » Завершення адаптаційного періоду першокласників (Завершення адаптаційного періоду першокласників)
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук: