Понедельник, 19.11.2018, 20:30:26Вітаю Вас Гість | RSS
НВК "ЗНЗ І-ІІІ ст. №19 - ДНЗ "Лісова казка"
Меню сайту
Міні-чат
Пошук у Google
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 143
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входу

Батьківська просвіта


SOS! Віртуальна загроза для наших дітей.


До уваги батьків!


      Зараз в інтернет-мережі поширюються певні спільноти, зосереджені переважно у  Вконтакте, розраховані на підлітків. Їх назви «Синий кит», «Тихий дом », «Разбуди в  4.20», «50дней до моего…».  Починається все з того, що їх адміністратори дають учасникам груп  «завдання» – наприклад, свідомо порізати собі руки лезом, відзнявши усе це на фото та відео. Далі - не вживати їжу 3 дні… Не спати в певний час. Такі ігри тривають до 50 днів, а кінцевою метою «гри» є доведення дитини до самогубства, яке вона також повинна зафіксувати на камеру. Такі чорні технології  розробляють психотехнологи для керування свідомістю дітей, що мають певні проблеми  соціального оточення.


      Як попередити батькам такі небезпечні ігри?
      Довіряй, але перевіряй – за цим принципом звертати увагу на спілкування своєї дитини, якими групами  цікавиться в соц. мережах чи спілкується з незнайомими.
Щоденний контроль за фізичним станом та наявність тілесних ушкоджень    

                                                                                           
      Якого змісту зберігає в гаджетах фото та відео.
У дитини крім віртуального спілкування повинна бути  велика кількість позитивної соціальної комунікаціїї  в реальному  житті, спілкування в реальності не залишає дитину на самоті з собою та гаджетами. Батьки в свою чергу можуть придумати своїм дітям інші ігри, розмовляти з ними не тільки про те, "що було в школі", але і про те, "що було в соцмережах, в інтернеті". Також не завадить познайомити в дитину з номером телефону довіри
 08005003350 (всі дзвінки безкоштовні).
      Щоб у родині були стосунки близькості, які б давали відчуття опори, відчуття життя, відчуття свого місця в житті. Для формування прив'язаності і відчуття близькості потрібні дуже прості речі. Це, наприклад, просто подивитися трохи довше в очі один одному.  Сповільнитися, створити сімейні ритуали,запитувати у  дітей не тільки про те, що вони "отримали в школі", а й про те, яка музика їм цікава, показувати їм, що ми живі і розвиваємося. Прив'язаність - це те, що може розвиватися і вибудовуватися, але це наш вклад у почуття по відношенню до дітей.
Дітям потрібна внутрішня опора, і знайти її дитина повинна в сім’ї, а ми - батьки, повинні завжди дати любов та підтримку своїм дітям.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________

30.03 серед батьків учнів 8-х класів відбулося засідання круглого столу з питання «профілактика суїцидальної поведінки серед підлітків». Батьки  у формі  психологічного практикуму розглянули питання особливості підліткового віку. Центральним новоутворенням якого є почуття дорослості  та потреби у спілкуванні з ровесниками. Навчальний мотив на даний період знижується.   Які ж ціннісні орієнтири  сформувались у наших дітей ? аналіз досліджень показав пріоритети:   1місце - здоровий спосіб життя;   2 - спілквання  3 - вища освіта;    4 – любов. Емоційна сфера підлітка  нестабільна, слабий самоконтроль - це результат швидкого статевого розвитку та змін ендокриної системи.

Батьки  також протестували себе, чи справжні вони вихователі?

                 Діти передали Побажання Батькам від себе

  • Більше любові та підтримки
  • Більше часу для друзів
  • Не підвищувати голос, на дрібниці не звертати увагу
  • Щоб були здорові і щасливі разом

                                                                                                       Рекомендації для батьків підлітка

  1. Вірити в вашу дитину у її найкращі риси та сторони
  2.  Стиль виховання партнерсько- демократичний, як з дорослими
  3. Ставити досяжні цілі, допомагати у виборі оптимального життєвого шляху
  4. робити помилки нормальним і потрібним явищем - це спроба та досвід
  5.  Для нормального виховання підлітка при наявності двох батьків необхідно, щоб мама приділяла дівчинці-2 год, хлопчику-30хв.  Батько хлопчику-2 годдівчинці-30хв.  Спілкування з друзями-3 год . на день.     

Пам*ятайте у  щасливих батьків - щасливі діти!   

 

 

31.03 серед батьків учнів 1-х класів відбулося засідання круглого столу з питань  «Труднощі адаптаційного періоду. Здолаємо разом»  

Батьки усвідомили  свій внесок, щодо входження своєї дитини у новий шкільний світ.                                                                                                            Як зрозуміти, що дитина успішно адаптувалася?

1. Процес навчання викликає у першокласника позитивні емоції, він упевнений в собі, не відчуває страху та тривоги.

2. Дитина в повному обсязі справляється зі шкільною програмою.

3. Учень проявляє самостійність при виконанні завдань і звертається за допомогою до дорослих лише після того, як самостійно спробував його виконати.

4. Першокласник задоволений своїми стосунками з однокласниками і вчителем.

Безумовно, найкращим профілактичним засобом збереження психічного здоров'я в період адаптації до школи є взаєморозуміння батьків та дітей, розуміння батьками внутрішнього світу своєї дитини, її проблем, переживань, вміння ставити себе на місце малюка. Відомо, що не існує готових рецептів та моделей виховання, які можна просто взяти і без змін «застосувати» до своєї дитини.

                         Як можуть допомогти батьки?

1. Пояснити дитині, що означає «бути школярем» та для чого це потрібно. Розповідати про школу, про існуючі в ній правила, щоб дитина була обізнана і, відповідно, відчувала себе впевнено, не боялася і не сумнівалася у своїх здібностях.

2. Спланувати режим дня та дотримуватись його.

3. Навчити першокласника чітко задавати вчителю питання.

4. Розвивати навички емоційного контролю, вміння підкорятися правилам.

5. Пояснити, що означає «акуратно», «старанно», формувати самооцінку.

6. Розвивати комунікабельні здібності.

7. Підтримувати бажання вчитися.

8. Вислуховувати уважно дитину, радити, як діяти в тій чи іншій ситуації.

9. Активно взаємодіяти з учителем і практичним психологом.

ПАМ*ЯТАЙТЕ,  ДЛЯ ДИТИНИ ЗРОБЛЕНО НЕДОСТАТНЬО,ЯКЩО НЕ ЗРОБЛЕНО ВСЕ!

                     Бажаю гарних успіхів у виховному процесі!

 

_______________________________________________________________________________________________

26 травня пройшла зустріч батьків майбутніх першокласників  з практичним психологом  Бондарь Н.М. За круглим столом обговорили питання важливості психологічної (інтелектуальна, емоційно-вольова, мотиваційна сфера), фізіологічної та соціальної  готовності дітей 6 та 7 річного віку до шкільного навчання.  Батькам були надані практичні рекомендації  щодо розвитку та формування пізнавальної сфери дошкільнят.