Суббота, 24.08.2019, 03:17:02Вітаю Вас Гість | RSS
НВК "ЗНЗ І-ІІІ ст. №19 - ДНЗ "Лісова казка"
Меню сайту
Міні-чат
Пошук у Google
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 156
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входу

Батьківська просвіта


Булінг. Пам'ятка для батьків

Дії батьків при вербальному булінгу: перш за все, вчіть своїх дітей поваги. На прикладі власної моделі поведінки зміцнюйте їхню думку про те, що кожний заслуговує доброго ставлення: дякуйте вчителям, хваліть дитину та її друзів, виявляйте добре ставлення до працівників магазинів, бібліотек, транспорту, будь-яких закладів. Розвивайте самоповагу дітей і вчіть їх цінувати свої сильні сторони. Найкращий захист, який можуть запропонувати батьки, – це зміцнення почуття власної гідності й незалежності своєї дитини та її готовності вжити заходи в разі потреби. Обговорюйте і практикуйте безпечні, конструктивні способи реагування вашої дитини на слова або дії булера. Разом придумуйте основні фрази, які дитина може сказати своєму кривднику переконливим, але не ворожим тоном, наприклад: «Твої слова неприємні», «Дай мені спокій» або «Відчепись», «Ти робиш мені боляче, я можу зробити тобі так само», «Я не буду терпіти знущання».

Дії батьків при фізичному булінгу: якщо ви підозрюєте, що вашу дитину піддають фізичному насильству, почніть випадкову розмову – спитайте, як справи у школі, що відбувалось під час обіду чи на перерві, по дорозі додому. На основі відповідей з'ясуйте в дитини, чи вів хто-небудь себе образливо у ставленні до неї. Намагайтеся стримувати емоції. Підкресліть важливість відкритого, постійного зв’язку дитини з вами, вчителями або шкільним психологом. Документуйте дати й час інцидентів, пов’язаних зі знущаннями, відповідну реакцію залучених осіб та їх дії. Не звертайтесь до батьків розбишак, щоб розв’язати проблему самостійно. Якщо фізичне насильство над вашою дитиною продовжується й вам потрібна допомога у нагоді стане служба розв’язання конфліктів та шкільна рада профілактики

Дії батьків при примусовій ізоляції дитини: тактика ізоляції припускає, що когось навмисно не допускають до участі в роботі групи або класу, участі у грі, заняттях спортом чи позаурочній діяльності. Використовуйте вечірній час, щоби порозмовляти з дітьми про те, як пройшов їхній день. Допомагайте їм у всьому шукати позитивні моменти, звертайте увагу на позитивні якості дітей і переконайтеся, що вони знають, що є люди, які їх люблять і завжди готові подбати про них. Зосередьтесь на розвитку їхніх талантів та інтересів до музики, мистецтва, спорту, читання й позашкільних заходів, щоб ваші діти могли будувати взаємини поза школою.

 

Як допомогти своїй дитині

  • Перш за все необхідно вдома ліквідувати атмосферу, що сприяє перетворенню дитини на «жертву». Ніякої надмірної опіки чи, навпаки деспотизму, покарань та побиття за провину.
  • Окрім того необхідно обов'язково питати дитину, як справи у неї у школі, маючи на увазі не тільки оцінки, а й відносини з однокласниками. Обережно задавайте питання, оскільки цькування може бути не тільки відкритим, а й прихованим, пасивним, наприклад: небажання сидіти за однією партою, грати в одній команді, ігнорування тощо. Якщо ви відчули певні негаразди, поговоріть з дитиною та її класним керівником.
  • Якщо булінг уже відбувся, зважте його масштаби. Якщо це проблема між двома дітьми, яка може бути залагоджена власними силами, краще надати дитині можливість самостійно розібратись та навчитись відстоювати власні інтереси.
  • Якщо ж третирування набуло вже великих розмірів, проаналізуйте разом з дитиною, чи зможе вона сама захистити себе та відновити свій авторитет у класі. Наприклад, якщо дитину дражнять з-за надмірної ваги варто записати її у спортивну секцію.
  • Якщо ваша дитина дуже скромна та невпевнена у собі – допоможіть їй стати більш впевненою, адже підвищення самооцінки робить людину більш врівноваженою та терпимою до цькувань оточуючих. З'ясуйте, які гуртки відвідують її однокласники, чим займаються у позаурочний час. Можливо вашій дитині теж захочеться відвідувати якусь із цих секцій, у результаті чого вона зможе встановити контакт з деякими однокласниками. Заохочуйте дитину до активної участі у загальношкільних заходах, які зближують дітей та допомагають їм набути впевненості у собі.
  • У особливо важких випадках, якщо ваша дитина, з певних причин, стала ізгоєм у класі, приверніть увагу класного керівника та шкільного психолога до проблеми.

І пам'ятайте: ваша любов та підтримка допоможуть дитині впоратися зі складною ситуацією.

___________________________________________________________________________________________________________________________________

SOS! Віртуальна загроза для наших дітей.


До уваги батьків!


      Зараз в інтернет-мережі поширюються певні спільноти, зосереджені переважно у  Вконтакте, розраховані на підлітків. Їх назви «Синий кит», «Тихий дом », «Разбуди в  4.20», «50дней до моего…».  Починається все з того, що їх адміністратори дають учасникам груп  «завдання» – наприклад, свідомо порізати собі руки лезом, відзнявши усе це на фото та відео. Далі - не вживати їжу 3 дні… Не спати в певний час. Такі ігри тривають до 50 днів, а кінцевою метою «гри» є доведення дитини до самогубства, яке вона також повинна зафіксувати на камеру. Такі чорні технології  розробляють психотехнологи для керування свідомістю дітей, що мають певні проблеми  соціального оточення.


      Як попередити батькам такі небезпечні ігри?
      Довіряй, але перевіряй – за цим принципом звертати увагу на спілкування своєї дитини, якими групами  цікавиться в соц. мережах чи спілкується з незнайомими.
Щоденний контроль за фізичним станом та наявність тілесних ушкоджень    

                                                                                           
      Якого змісту зберігає в гаджетах фото та відео.
У дитини крім віртуального спілкування повинна бути  велика кількість позитивної соціальної комунікаціїї  в реальному  житті, спілкування в реальності не залишає дитину на самоті з собою та гаджетами. Батьки в свою чергу можуть придумати своїм дітям інші ігри, розмовляти з ними не тільки про те, "що було в школі", але і про те, "що було в соцмережах, в інтернеті". Також не завадить познайомити в дитину з номером телефону довіри
 08005003350 (всі дзвінки безкоштовні).
      Щоб у родині були стосунки близькості, які б давали відчуття опори, відчуття життя, відчуття свого місця в житті. Для формування прив'язаності і відчуття близькості потрібні дуже прості речі. Це, наприклад, просто подивитися трохи довше в очі один одному.  Сповільнитися, створити сімейні ритуали,запитувати у  дітей не тільки про те, що вони "отримали в школі", а й про те, яка музика їм цікава, показувати їм, що ми живі і розвиваємося. Прив'язаність - це те, що може розвиватися і вибудовуватися, але це наш вклад у почуття по відношенню до дітей.
Дітям потрібна внутрішня опора, і знайти її дитина повинна в сім’ї, а ми - батьки, повинні завжди дати любов та підтримку своїм дітям.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________

30.03 серед батьків учнів 8-х класів відбулося засідання круглого столу з питання «профілактика суїцидальної поведінки серед підлітків». Батьки  у формі  психологічного практикуму розглянули питання особливості підліткового віку. Центральним новоутворенням якого є почуття дорослості  та потреби у спілкуванні з ровесниками. Навчальний мотив на даний період знижується.   Які ж ціннісні орієнтири  сформувались у наших дітей ? аналіз досліджень показав пріоритети:   1місце - здоровий спосіб життя;   2 - спілквання  3 - вища освіта;    4 – любов. Емоційна сфера підлітка  нестабільна, слабий самоконтроль - це результат швидкого статевого розвитку та змін ендокриної системи.

Батьки  також протестували себе, чи справжні вони вихователі?

                 Діти передали Побажання Батькам від себе

  • Більше любові та підтримки
  • Більше часу для друзів
  • Не підвищувати голос, на дрібниці не звертати увагу
  • Щоб були здорові і щасливі разом

                                                                                                       Рекомендації для батьків підлітка

  1. Вірити в вашу дитину у її найкращі риси та сторони
  2.  Стиль виховання партнерсько- демократичний, як з дорослими
  3. Ставити досяжні цілі, допомагати у виборі оптимального життєвого шляху
  4. робити помилки нормальним і потрібним явищем - це спроба та досвід
  5.  Для нормального виховання підлітка при наявності двох батьків необхідно, щоб мама приділяла дівчинці-2 год, хлопчику-30хв.  Батько хлопчику-2 годдівчинці-30хв.  Спілкування з друзями-3 год . на день.     

Пам*ятайте у  щасливих батьків - щасливі діти!   

 

 

31.03 серед батьків учнів 1-х класів відбулося засідання круглого столу з питань  «Труднощі адаптаційного періоду. Здолаємо разом»  

Батьки усвідомили  свій внесок, щодо входження своєї дитини у новий шкільний світ.                                                                                                            Як зрозуміти, що дитина успішно адаптувалася?

1. Процес навчання викликає у першокласника позитивні емоції, він упевнений в собі, не відчуває страху та тривоги.

2. Дитина в повному обсязі справляється зі шкільною програмою.

3. Учень проявляє самостійність при виконанні завдань і звертається за допомогою до дорослих лише після того, як самостійно спробував його виконати.

4. Першокласник задоволений своїми стосунками з однокласниками і вчителем.

Безумовно, найкращим профілактичним засобом збереження психічного здоров'я в період адаптації до школи є взаєморозуміння батьків та дітей, розуміння батьками внутрішнього світу своєї дитини, її проблем, переживань, вміння ставити себе на місце малюка. Відомо, що не існує готових рецептів та моделей виховання, які можна просто взяти і без змін «застосувати» до своєї дитини.

                         Як можуть допомогти батьки?

1. Пояснити дитині, що означає «бути школярем» та для чого це потрібно. Розповідати про школу, про існуючі в ній правила, щоб дитина була обізнана і, відповідно, відчувала себе впевнено, не боялася і не сумнівалася у своїх здібностях.

2. Спланувати режим дня та дотримуватись його.

3. Навчити першокласника чітко задавати вчителю питання.

4. Розвивати навички емоційного контролю, вміння підкорятися правилам.

5. Пояснити, що означає «акуратно», «старанно», формувати самооцінку.

6. Розвивати комунікабельні здібності.

7. Підтримувати бажання вчитися.

8. Вислуховувати уважно дитину, радити, як діяти в тій чи іншій ситуації.

9. Активно взаємодіяти з учителем і практичним психологом.

ПАМ*ЯТАЙТЕ,  ДЛЯ ДИТИНИ ЗРОБЛЕНО НЕДОСТАТНЬО,ЯКЩО НЕ ЗРОБЛЕНО ВСЕ!

                     Бажаю гарних успіхів у виховному процесі!

 

_______________________________________________________________________________________________

26 травня пройшла зустріч батьків майбутніх першокласників  з практичним психологом  Бондарь Н.М. За круглим столом обговорили питання важливості психологічної (інтелектуальна, емоційно-вольова, мотиваційна сфера), фізіологічної та соціальної  готовності дітей 6 та 7 річного віку до шкільного навчання.  Батькам були надані практичні рекомендації  щодо розвитку та формування пізнавальної сфери дошкільнят.