Пятница, 14.12.2018, 06:55:57Вітаю Вас Гість | RSS
НВК "ЗНЗ І-ІІІ ст. №19 - ДНЗ "Лісова казка"
Меню сайту
Міні-чат
Пошук у Google
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 147
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входу

До 100-річчя народження В. О. Сухомлинського


 

ПЛАН ЗАХОДІВ

з підготовки та відзначення

100-річчя від дня народження видатного педагога-гуманіста

Василя Олександровича Сухомлинського

на 2017-2018 роки

 

№ з/п

Зміст заходів

Термін виконання

 

Відповідальний

1.

Створити на сайті закладу сторінку «До 100-річчя від дня народження В.О.Сухомлинського».

 

До 22.09.2017

Закатнов М.В.

2

Забезпечити випуск тематичної замітки на сайт закладу «Педагогічні ідеї В.О.Сухомлинського в освітньому просторі НВК «ЗНЗ І-ІІІ ступенів №19 –ДНЗ «Лісова казка».

 

28 вересня 2017

Баєвська А.А., заступник директора з НВР

3.

Провести виховні години, бібліотечні уроки «У славетному сузір’ї видатних імен Кіровоградщини, України, cвіту яскравою зорею сяє ім’я педагога-гуманіста В.О. Сухомлинського».

Вересень

2017, 2018 рр.

Класні керівники

1-11 класів

 

Короп В.В., шкільний бібліотекар

4.

Організувати проведення шкільних, педагогічних читань «Реалізація канонів В.О.Сухомлинського на сучасному уроці».

Вересень-листопад

2017

Заступники директора з НВР

 

Класні керівники

1-11 класів

5.

Провести шкільний конкурс дитячого малюнка

«Етюди рідної землі».

Жовтень

2017

Надточа Ю.В., учитель образотворчого мистецтва;

Дробот С.С., учитель музичного мистецтва

 

6.

Провести засідання ШМО (круглий стіл) «Учитель Сухомлинський: уроки на завтра».

 

Листопад

2017

Керівники ШМО

7.

Творча особистість – майбутнє нації (творчий звіт учнів закладу

«Сузір’я 19»).

Травень

2018

Ткаченко С.В., заступник директора з НВР;

Будко О.В.,

педагог-організатор;

Дробот С.С., учитель музичного мистецтва

8.

Провести в 1-11 класах уроки на природі за методикою В.О.Сухомлинського.

 

Протягом 2017-2018 н.р.

Учителі-предметники

9.

Провести подорожі за оповіданнями Сухомлинського

«Творчість В.Сухомлинського – дітям».

 

Протягом 2017-2018 н.р.

Короп В.В., шкільний бібліотекар

10.

Провести презентації книжково-ілюстраційних виставок, присвячених 100-річчю від дня народження В.О. Сухомлинського.

 

Протягом 2017-2018 н.р.

Короп В.В., шкільний бібліотекар

11.

Здійснити творчу поїздку в НВК «Павлиська загальноосвітня школа І-ІІІ т.. – ліцей імені В.О. Сухомлинського» та педагогічно – меморіальний музей В.О.Сухомлинського.

Протягом 2017-2018 н.р.

Адміністрація НВК, профспілка

12.

Укласти методичний посібник (плани-конспекти уроків)

«Ідеї методиста: працюємо за

В. Сухомлинським».

Вересень 2018

Методична рада

НВК

 

Що було найголовніше в моєму житті?

Без вагань відповідаю: «Любов до дітей».

В.О.Сухомлинський

 

Учитель творить людину.

В.О.Сухомлинський

 

Продовжуючи себе у своїх вихованцях,

ми творимо не тільки людину. Ми творимо

самий час. Дух часу, взаємовідносини між

людьми – все це залежить від того, які ми з

вами, від того, яка школа.

В.О. Сухомлинський

 

Нова українська школа потребує нових підходів до навчання, які ґрунтуються на засадах педагогіки партнерства, співпраці між учнями та вчительством, відходу від авторитарної моделі спілкування, що вимагає переосмислення ролі і педагога, і учня. У концепції «Нова українська школа» зазначено: «У центрі освітнього процесу мають бути не формули і правила, а дитина, яка у сприятливому навчальному середовищі, створеному педагогом на конкретному уроці і поза ним, розвиває свої риси – відвагу, наполегливість, працьовитість, стійкість, оптимізм, рефлексивне ставлення до помилок, толерантність тощо». Значна роль у цьому процесі належить учителю, адже школа й учителі повинні формувати особистість відповідно до вимог сучасності.

Тому знову і знову гортаємо книги В.О.Сухомлинського, щоб зрозуміти мудрість педагогічних порад Великого Педагога. Сухомлинський наголошував на тому, що запорукою успіху у справі навчання та виховання є висока педагогічна культура: «Питання, що запалює іскру творчості, виникає тоді, коли ти хочеш бачити свою справу, свою працю, результати своєї праці кращими, ніж вони є зараз, коли тобі не дає спокою думка: чому твої зусилля не приводять до того, до чого вони, здавалося б, повинні привести?» Підкреслюючи, що школі потрібен творчий учитель, Василь Сухомлинський називав педагогічну творчість «однією з ділянок педагогічної цілини» та вказував на те, що досягти педагогічної творчості вчитель може лише самостійно, займаючись професійним та особистим самовдосконаленням і дослідницькою діяльністю: «Якщо ви хочете, щоби педагогічна робота приносила вчителеві радість, щоби проведення уроків не перетворювалося в нудну, одноманітну повинність, ведіть кожного вчителя на щасливу стежину дослідження... Стає майстром педагогічної праці, звичайно, той, хто відчув себе дослідником». В.О.Сухомлинський писав, що саме від педагога залежить, чим стане серце дитини - «ніжною квіткою чи засушеною корою». Він наголошував, що робота вчителя – це творчість, а не буденне заштовхування знань у дітей. Для кожного вчителя дуже важливо, щоб діти сприймали його як людину, яка здатна співпрацювати. Сучасний урок — це урок демократичного спрямування. Ми його проводимо не так для учнів, як разом з ними. Новий Стандарт загальної середньої освіти проголошує, що «відповідальність за процес навчання поділяється між учителями, які творять ефективне і безпечне навчальне середовище, і учнями, які навчаються на своєму досвіді, від своїх ровесників». На уроках учні наводять приклади із життя, роблять порівняння, висновки, працюють з підручником, здійснюють експерименти, виконують вимірювання та розрахунки, складають конспекти уроків, висувають припущення, звертаються до свого практичного досвіду, ведуть діалог тощо. Зрозуміло, що такі уроки в умовах співробітництва (учитель — учень) потребують величезної підготовчої праці, великих знань. Саме тому в організації науково-методичної роботи НВК «ЗНЗ І-ІІІ ступенів №19 – ДНЗ «Лісова казка» вивченню спадщини Великого Учителя надається особливе значення: психолого-педагогічні семінари, ділові ігри, педагогічні читання, засідання педагогічної ради, майстер-класи сприяють органічній потребі в самоосвіті педагогів, що ґрунтується на ідеях, які наскрізно пройшли через творчість і практичну діяльність В.О.Сухомлинського.

Василь Олександрович Сухомлинський – видатний педагог, спадщина якого є уроком Добра, Людяності, Милосердя. Такий урок залишається актуальним і сьогодні.

 

 

Баєвська А.А.,

заступник директора

з навчально-виховної роботи

 

Збірник "Радість пізнання через створення ситуацій успіху": СКАЧАТИ

 

 

Стежками В. О. Сухомлинського

26.01.2018 року

9-Б клас

Інтегрований урок з української та зарубіжної літератури на тему:

"Чарівниця-зима в творах українських та зарубіжних письменників"

Учителі: Решетняк О.Д. , Романенко Н. М.

 

 

 

Слово про Сухомлинського

                                                 Діти повинні жити у світі краси, гри,

                       казки,музики, малюнка,

                    фантазії, творчості.

                                                                                                                                 В.О.Сухомлинський

 

28 вересня 1918р. народився наш земляк  В.О.Сухомлинський, видатний педагог-новатор, учений, письменник.

У 7-Б класі проведено виховну годину, присвячену цій великій людині. Розпочалася вона традиційно за шкільними партами, а завершилася на лоні природи. За методикою В.Сухомлинського! Діти вчилися сприймати красу навколишнього світу та відтворювати  її словами.

                                                     Л.І. Олексюк, класний керівник 7-Бкл.

 

Своє серце він віддавав дітям

Якщо ви хочете, щоб юнацтво

відчувало невгамовну жадобу

до знань, дбайте про головніші,

найважливіші вогнища

духовної культури – бібліотеки.

В.О.Сухомлинський

28 вересня 2017 року для учнів 5- 11 класів у бібліотеці закладу було організовано книжково-ілюстративну виставку до 100-річчя від дня народження В.О. Сухомлинського «Своє серце він віддавав дітям».

Короп В.В.,бібліотекар закладу